Hogyan vásárolhat és fizethet az onlinecsapagy.hu oldalon?

Ez az egyszerű útmutató a vásárlással kapcsolatos minden szükséges információt tartalmazza. Kérjük olvassa el az oldalon található tájékoztatót. Segítséget nyújt a termék keresésében, a fizetési módok kiválasztásában, a szállításban illetve a garanciával kapcsolatos kérdésekben is.

Az onlinecsapagy.hu webáruházunkban mindent megteszünk azért, hogy Ön a legjobb minőségben és a lehető legjobb áron jusson hozzá a termékekhez.
Az oldalon feltüntetett árakat csak a webáruházban történő megrendelés esetén tudjuk garantálni! Csapágyszaküzletünkben ezek az árak eltérhetnek.

Amennyiben további kérdése lenne keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állunk az Ön rendelkezésére. Központi telefonszámunk: +36 52 430 636    

 

 

 

Válasza ki a vásárolni kívánt terméket

A termékek keresésére több opciót is kínálunk.

1. Írja be a termék nevét, vagy a gyártót vagy a termék típusát a webshop felső keresőjébe.    
Keresőrendszerünk már a keresőszó néhány első karakterének beírása után is ad találatot.

2. Használja a csapágykeresőt.
Mivel a csapágyak elég speciális termékek ezért fejlesztetünk az Ön számára egy egyedi csapágykereső modult.
Itt nem csak a csapágyakra hanem a csapágakhoz tartozó gyűrűkre is kereshet.
Értelem szerűen töltse ki a pontos  kersésre szolgáló mezőket.    

>> A csapágykereső részletes használatáról itt találhat további információkat

3. Keressen a kategóriák szerint a menüben. Ezt a termékkategóriák menüpontban teheti meg.      
Rendszerünkben jelenleg több mint 20.000 féle termék rendelhető.      
Ezek a termékek az alábbi kategóriákraba vannak besorolva:   

 

 


 

Tegye a terméket a kosárba

Ha kiválasztotta a megvásárolni kívánt terméket, a lenyíló menüben állítsa be a vásárolni kívánt mennyiséget, majd nyomja meg a “kosárba” gombot. Ezeket a paramétereket láthatja az alábbi ábrán.

 

Miért van egyes termékeknél két kosár?

Webáruházunkban több mint 20.000 fajta termék található. Az Ön rendelését kétfajta raktárkészletből teljesítjük. A szaküzletünkben lévő polcos készletből - ezek a piros kosaras termékek - azonnal szállításra vagy átadásra tudnak kerülni a kívánt termékek. Míg a sötét-szürke kosaras termékek egy külső központi raktárban érhetőek el.

Mit jelent a termékeknél a piros kosár?
Ez a termék az üzletünkben polcról elérhető. Ez azt jelenti, hogy amennyiben 14.30-ig megrendeli utánvétellel, akkor másnap kiszállítja önnek az GLS futárszolgálat. Ha ezt a terméket előre utalással rendeli meg, azt csak akkor tudjuk föladni, ha a számla összege jóváíródott a számlánkon. Ha a terméket személyesen az üzletünkben szeretné átvenni, azt a leadott rendelés után azonnal megteheti.

Mit jelent a sötét-szürke kosár?
Ez a termék külső raktárban található. Ez azt jelenti, hogy amennyiben 14.00 óráig megrendeli utánvétellel, akkor a termék másnap lesz föladva az GLS futárszolgálattnak. Ha a terméket előre utalással rendeli meg, azt csak akkor tudjuk föladni, ha a számla összege jóváíródott a számlánkon. Ha a megvásárolni kívánt terméket személyesen az üzletünkben szeretné átvenni, és a rendelését 14.00 óráig leadta felénk, akkor azt a következő munkanapon veheti át.


 

Töltse ki a megrendeléshez szükséges információkat

Vásárláskor a rendelés véglegesítésénél ha a “magánszemélyként vásárolok” opciót választja, akkor az onlinecsapagy.hu webáruház által küldött számlán nem fog megjelenni adószám. Egyéni vállalkozóként, illetve céges vállalkozásként való vásárlás esetén az adószám feltüntetése a számlán kötelező. Ha vállalkozásként szeretne webáruházunkból vásárolni, válassza az "Egyéni vállalkozóként" vagy társas vállalkozások esetén a "Cégként vásárolok" opciót.

Ezután a kosár menüpontban kiválaszthatja az Ön számára a legmegfelelőbb fizetési és szállítási módokat.
Ezen az oldalon a következő opciók közzül választhat:          

Hogyan szeretné átvenni a csomagot?          

Kétféle opcióbó közzöl választhat, futárral vagy személyes átvétellel.        
 A futár opciónál a megrendelt csomagot az GLS futárszolgálat küldjük el önnek.          
Amikor a terméket átadjuk a futárszolgálatnak, erről Önnek  külön e-mail fogunk küldeni.          
Ennek költsége csomagonként bruttó 1.970 Ft.

A személyes átvételnél, lehetősege van az üzletünkben személyesen átvenni a megrendelt terméket.          
Ez esetben a szállítás díjtalan.          
Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6. - Tel: +36 52 430 636          

Hova és kinek küldhetjük a csomagot?          

Töltse ki értelemszerűen a megadott mezőket.          
A számlázásnál lehetőség van külön címet és nevet is megadni, ebben az esetben a számlát a külön a megadot névre, és címre álítjuk ki.          

Hogyan szeretné kifizetni a rendelését?          

A vásárlások kifizetésére többféle fizetési módot is kínálunk.          
Válassza az ön számára a legkényelmesebb opciót.
Fizethet átutalással, utánvéttel vagy biztonságos bankkártyás fizetéssel                    

Ha a szállítási módoknál a személyes átvételt választota, akkor csak a személyes átvétel opció fog megjelenni.
Ebben az esetben a megrendelt terméket személyesen a szaküzletünkben veheti át és ott tudja kifizetni.
Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6. - Tel: +36 52 430 636          

Elfogadom az általános szerződési feltételeket          

Kérjük jelölje be ezt az opciót. Erre a hatályos jogszabályok miatt van szükség.          

Az általános szerződési feltételekről és egyéb jogi információkról az alábbi linkeken olvashat többet:

>> Általános szerződési feltételek
>> Bankkártyás fizetés
>> Adatvédelmi nyilatkozat
>> Felhasználói szabályzat
>> Fogyasztói tájékoztató    

Véglegesítse a vásárlását a megrendelés gomb megnyomásával.


 

Fizetéssel kapcsolatos információk

Milyen fizetési módok közül választhat?

Rendszerünkben jelenleg az alábbi fizetési módok közzül választhat a rendelés laedásakor:

1. Személyesen kifizetés a szaküzletünkben.      

A megrendelt terméket személyesen a szaküzletünkben veheti át és ott is tudja kifizetni.    
Természetesen eben az esetben már további szállítási költséget nem számítunk fel.      
Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6. - Tel: +36 52 430 636

2. Bankkártyás fizetés      

Az Ön pénzének biztonsága érdekében a bankártyás kifizetéseket a CIB bank terminálján keresztül bonyolítjuk.
Webáruházunkban az Ön bankkártya adataidat nem ismerjük és azokat nem is tárolhatjuk.      
Az itt megadott bankkártyaadokat egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk a bankfióknak.      
Ez napjainkban már ugyanolyan biztonságos mintha egy üzletben közvetlenül vásárolna a bankkártyájával.    

Elfogadott bankkártyatipusok: (a forgalomban lévő bankkártyák nagy része ilyen)      

>> a bankkártyás fizetésről bővebben itt olvashat

3. Fizetés előreutalással    

A rendelése bruttó fizetendő összegéről PDF.-es formátumban számlát küldünk az Ön által megadott e-mail címre. A számla végösszegét maradéktalanúl, egy összegben utalja át a bankszámlaszámunkra, melyet a kiadott számlán is megtalál.      
Az utalásokat CIB-es (bankon belüli) utalás esetén - ha banki nyitvatartási időn belül indítja az utalást - az utalás elküldése után azonnal látjuk.
Más bankokból indított átutaláskor - ha banki nyitvatartási időn belül indítja el - a vásárlás összege a következő munkanapon jelenik meg számlánkon.

4. Fizetés utánvéttel a futárnak      

A megrendelt termék vételárát, beleértve a szállítási költséget is, közvetlenül a futárnak kell kifizetnie. 
Kérjük, hogy átvételkor ellenőrízze le, hogy a csomag sértetlenül érkezett-e önhöz.


 

Házhozszállítás

Ha otthonában esetleg munkahelyén szeretné átvenni a vásárolt termékeket, megrendelését a szerződött futárszolgálat - a GLS futárszolgálat - segítségével juttatjuk el Önhöz.

A rendelések kiszállításának díja egységesen bruttó 1.970 Ft, amelyet a megrendeléshez tartozó számlán külön tételként fel is tüntetünk.

Ha utánvétes fizetési módot választott, akkor a megrendelt termék vételárát, beleértve a szállítási költséget is, közvetlenül a futárnak kell kifizetnie.

Hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.

Csomag információk

A termék megrendelése után és a csomagot átadjuk a szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben értesítést is küldünk, a csomag nyomonkövetéséhez tartozó információakkal.

Mi történik ha nem találja otthon a futár?

Abban az esetben, ha a futár a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést fog hagyni a csomag érkezéséről. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Ha nem sikerül a csomagját kézbesíteni, úgy egy újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Kérjük, a csomag átvételkor ellenőrízze le, hogy az sértetlenül érkezett-e önhöz.

Minden átadásra kerülő csomagot, munkatársaink személyesen ellenőríznek le és ezt dokumentálják is. A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés a fuvarlevélen a futár jelenlétében rögzítésre kerül.    

>> A Szállítással kapcsolatban itt találhat további információkat


 

Vásárlói garancia

100% garancia minden onlinecsapagy.hu termékre.

Biztosak vagyunk abban, hogy termékeinkkel elégedett lesz, ezért termékeinkre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát kínálunk. Minden az online áruházunkban és szaküzleteinkben vásárolt termékre a vásárlás napjától számított 30 nap pénzvisszafizetési garanciát adunk! Ha valamilyen okból Ön mégsem lenne elégedett a megrendelt termékkel, küldje vissza a rendelésedtől számított 30 napon belül a hiánytalan és sérülésmentes terméket eredeti csomagolásával és a kiállított számlával és a teljes vételárat megtérítjük (a visszaküldés postaköltségét nem). A kockázatot tehát átvállaljuk, így nyugodt szívvel és gondtalanul élvezheted a kizárólag természetes összetevőjű kozmetikumaink kényeztető hatásait.

>> A 14 napos vásárlástól való elállás jogáról és módjáról ide kattintva tájékozódhat

Ha cserélni szeretné a megvásárolt terméket akkor elengedhetetlenül szükséges, hogy a visszahozott termék bontatlan, eredeti állapotban kerüljön vissza hozzánk, a vásárláskor kiállított számla kíséretében! Bontott vagy hiányos csomagolású, használt, sérült terméket nem áll módunkban visszavásárolni. A termékért kérésre futárt küldünk, melynek költsége a vásárlót terheli. Bővebb felvilágosításért kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

>> Az ügyfélszolgálati információkat itt érheti el      

Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6.      
Tel: +36 52 430 636

Az általános sszerződési feltételekről ésegyéb jogi információkról az alábbi linkeken olvashat többet:

Az általános szerződési feltételekről és egyéb jogi információkról az alábbi linkeken olvashat többet:

>> Általános szerződési feltételek
>> Bankkártyás fizetés
>> Adatvédelmi nyilatkozat
>> Felhasználói szabályzat
>> Fogyasztói tájékoztató

 


 

TOVÁBBI GYAKORI KÉRDÉSEK

>> HOGYAN RENDELHETEK A WEBÁRUHÁZBÓL?

>> CSAPÁGYAT KERESEK, HOGYAN HASZNÁLJAM?

>> HOGYAN KAPOM MEG A MEGRENDELT TERMÉKET?

>> HOGYAN TÖRTÉNIK A MEGRENDELT TERMÉK KIFIZETÉSE?

>> MILYEN GARANCIÁLIS FELTÉTELEK VONATKOZNAK AZ ONLINECSAPÁGY-TÓL VÁSÁROLT TERMÉKEKRE?

>> MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

>> MILYEN CSAPÁGYMÁRKÁKAT TALÁLOK AZ OLDALON?

 
Webáruházunk oldalai a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával hozzájárul az adatok elemzéséhez, használatához. Az adatkezelésről bővebb tájékoztatót az adatvedelmi nyilatkozat oldalon talál.