SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Megrendelését kétféleképpen is átvehetI.
Válassza az Önnek leginkább megfelelőbbet!

Webáruházunkban kétféle módon veheti át a megrendelt terméket. Futárral vagy személyes átvétellel. A futár opciónál a megrendelt csomagot a GLS futárszolgálattal küldjük el önnek. Amikor a terméket átadjuk a futárszolgálatnak, erről Önnek  külön e-mail fogunk küldeni. Ennek költsége csomagonként 2022. január 1-től bruttó 1.970 Ft.         

A személyes átvételnél, lehetősége van az üzletünkben személyesen átvenni a megrendelt terméket. Ez esetben nem számítunk fel szállítási díjjat.
Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6. - Tel: +36 52 430 636
Ha az utánvétes szállítási módot választott, akkor a megrendelést az GLS futárszolgálat által teljesítjük.
Belföldi megrendelés esetén a megrendelt árut partnerünk a rendelés visszaigazolását követő 1 munkanapon belül teljesíti. Ha hétvégén vagy pénteki napon adta le a megrendelést, akkor a következő munkanapon (azaz hétfőn), tudjuk postázni a termékeket.

A termék rendelésekor ha a szállítási módoknál a személyes átvételt választotta, akkor csak a személyes átvétel opció fog megjelenni. Ebben az esetben a megrendelt terméket személyesen a szaküzletünkben veheti át és ott tudja kifizetni.

Ha otthonában esetleg munkahelyén szeretné átvenni a vásárolt termékeket, megrendelését a szerződött futárszolgálat - a GLS - segítségével juttatjuk el Önhöz.

A rendelések kiszállításának díja egységesen bruttó 1.970 Ft, amelyet a megrendeléshez tartozó számlán külön tételként fel is tüntetünk.
Ha utánvétes fizetési módot választott, akkor a megrendelt termék vételárát, beleértve a szállítási költséget is, közvetlenül a futárnak kell kifizetnie.
 

Hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.
A termék megrendelése után és a csomagot átadjuk a szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben értesítést is küldünk, a csomag nyomon követéséhez tartozó információkkal.

Mi történik ha nem találja otthon a futár?
Abban az esetben, ha a futár a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést fog hagyni a csomag érkezéséről. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Ha nem sikerül a csomagját kézbesíteni, úgy egy újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Kérjük, a csomag átvételkor ellenőrizze le, hogy az sértetlenül érkezett-e önhöz.
Minden átadásra kerülő csomagot, munkatársaink személyesen ellenőriznek le és ezt dokumentálják is. A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés a fuvarlevélen a futár jelenlétében rögzítésre kerül.   


Személyes átvétel - Csapágyszaküzletünkben

Debrecen, Borbíró tér 6.

Amennyiben a személyes átvételt részesíti előnyben, szívesen látjuk üzletünkben.
Ingyenes Parkolási lehetőség az üzlet előtti parkolóban

CÍM: 4032 Debrecen, Borbíró tér 6.
TEL: (06 52) 430 636
NYITVATARTÁS: Hétfőtől - péntekig: 8:00-16:00 óráig
TÉRKÉP: 


Csomagküldő szolgálat - Express One

Az Express One házhoz kézbesíti a csomagokat minden hétköznap.

Kiszállítási terület: Magyarország teljes területe
Kiszállítás: hétfőtől péntekig
Kiszállítás ideje: 1-2 munkanap a megrendelés megerősítésétől számítva  

A megrendelések az ÁFA értékét is tartalmazzák.

A megrendelések kifizetése történhet bankkártyás fizetéssel, átutalással, vagy atermék átvételekor a futárnál is

A kiszállítás napján a futárszolgálat elküldi a várható kiszállítás időpontját.
Ha a kiszállítás dátuma vagy időpontja nem megfelelő, akkor a futárszolgálat munkatársával egyeztethet az új szállítási időponttal kapcsolatban. (Pl.: a következő munkanapra ) A megrendelt termékek nem kerülnek kiszállításra hétvégéken és munkaszüneti napokon. A hétvégén vagy ünnepnapokon leadott megrendeléseket a legközelebbi munkanapon kerülnek feladásra, megérkezésük az azt követő munkanapon várható. Ide írni kell majd valamit a kétfajta kosár szállítási idejével kapcsolatban is

A Szállítási díja: 1.620.- Ft 

A csomag státuszával és egyéb információkkal kapcsolatban a következő elérhetőségeken kaphat bővebb információt:
Express One infóvonal: +36 1 8 777 400, +36 1 8 777 444
E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

Egyébb információk: https://tracking.expressone.hu
Ha a csomaggal kapcsolatban szeretne további információt, úgy szükség lesz a csomagszámra, amelyet a megrendelést követő napon kiküldött e-mailben talál meg.


 

TOVÁBBI GYAKORI KÉRDÉSEK

>> HOGYAN RENDELHETEK A WEBÁRUHÁZBÓL?

>> CSAPÁGYAT KERESEK, HOGYAN HASZNÁLJAM?

>> HOGYAN KAPOM MEG A MEGRENDELT TERMÉKET?

>> HOGYAN TÖRTÉNIK A MEGRENDELT TERMÉK KIFIZETÉSE?

>> MILYEN GARANCIÁLIS FELTÉTELEK VONATKOZNAK AZ ONLINECSAPÁGY-TÓL VÁSÁROLT TERMÉKEKRE?

>> MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

>> MILYEN CSAPÁGYMÁRKÁKAT TALÁLOK AZ OLDALON?

 
Webáruházunk oldalai a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával hozzájárul az adatok elemzéséhez, használatához. Az adatkezelésről bővebb tájékoztatót az adatvedelmi nyilatkozat oldalon talál.